σεφερλησ γαμοσ αλα πλαγια full
κρυο πηγαδι ελικωνας
γαλλος επαναστατης
«Τα χρονοδιαγράμματα που δόθηκαν από την ανάδοχο εταιρεία μετά την υπογραφή της σύμβασης την 1η Φεβρουαρίου είναι πολύ συγκεκριμένα. Η μελέτη εφαρμογής ήταν για ένα μήνα και παραδόθηκε σε έναν μήνα από τον ανάδοχο, ενώ τώρα είμαστε στο τρίμηνο της υλοποίησης που τελειώνει την 1η Μαΐου. Μετά υπάρχει ένας μήνας για πιλοτική λειτουργία κι έχουμε σκεφτεί να γίνει στο Ολυμπιείο γιατί έχει καλύτερες υποδομές και είναι πιο ελέγξιμος, ενώ τον Ιούνιο ξεκινά η παραγωγική λειτουργία σε όλους τους αρχαιολογικούς χώρους που έχουν προβλεφθεί. Δεν έχουμε χάσει μέρα μέχρι στιγμής. Ευχόμαστε να πάνε όλα σύμφωνα με το πρόγραμμα».
Τα παραπάνω ανέφερε προς τα μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) η πρόεδρος του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων (ΤΑΠΑ), Αθηνά Χατζηπέτρου κατά τη σημερινή συζήτηση του θέματος «έγκριση ή μη, χωροθέτησης ακυρωτικών μηχανημάτων στους αρχαιολογικούς χώρους της Ακρόπολης Αθηνών (κύρια είσοδος και είσοδος νοτίου κλιτύος), του Ολυμπιείου και της Κνωσού, στο πλαίσιο του έργου ‘Αναδιοργάνωση και εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων'».
Όπως μεταδίδει το αθηναϊκό πρακτορείο, τα μέλη του ΚΑΣ έδωσαν ομόφωνα το «πράσινο φως» στην παραπάνω χωροθέτηση, αφού άκουσαν την εισήγηση της αρμόδιας Διεύθυνσης Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων (ΔΙΠΚΑ), τους όρους που διαμορφώθηκαν μεταξύ ΔΙΠΚΑ και Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Αθηνών, καθώς και τις διευκρινίσεις της κ. Χατζηπέτρου, των εκπροσώπων της αναδόχου εταιρείας (COSMOTE) και των υπολοίπων παρισταμένων στις ερωτήσεις που τους απηύθυναν. Όπως για παράδειγμα, αν είναι απαραίτητη η τοποθέτηση στεγάστρου πάνω από τα μηχανήματα (που μένει να διερευνηθεί), τι γίνεται σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης (θα υπάρχει κομβίο που θα χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις πυρκαγιάς, σεισμού κλπ., απελευθερώνοντας τα «πτερύγια» των τουρνικέ), γιατί είναι απαραίτητη η τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων μεταξύ τουρνικέ και περιφράξεων αρχαιολογικών χώρων (για να αποφευχθεί η παράπλευρη διέλευση), γιατί δεν αξιοποιούνται τα παλιά ακυρωτικά μηχανήματα (διότι μπορεί να προκύπτουν προβλήματα ασυμβατότητας) και πολλά ακόμα.
https://rgzjgufr.blogspot.com/2019/05/blog-post_85.html
γαλλος επαναστατης
No comments:
Post a Comment