Monday, April 1, 2019

τζενη χειλουδακη καρλα μπρουνι

προβολες ster cinema πατρα
τζενη χειλουδακη καρλα μπρουνι

Barbara Topol, Head of Agencies CEE, Facebook.
Πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας με διεθνείς πελάτες. Έχει εργαστεί ως Associate Director Corporate Marketing and Media στην Procter & Gamble και σε εξέχουσες θέσεις στις TVN, Gruner+Jahr Publishing και Burda International Poland.


αιμα βομβαη

Guy Phillipson, CEO, IAB UK.
Κατά τη θητεία του ως CEO του IAB UK, τα έσοδα της online διαφήμισης εκτοξεύτηκαν από £825 εκ. σε £7.2 δισ., το 29,5% της αγοράς. Πριν τον IAB, εργάστηκε ως Head of Advertising στη Vodafone UK καθώς και σε σημαντικές εταιρίες όπως το The Marketing Store, η Barclays Bank και στο The Granada Group.


https://daabuvjw.blogspot.com/2019/01/blog-post_17.html

Clare Shaw, International Business Director, Saatchi & Saatchi, Deutsche Telekom International.
Έχει εργαστεί για περισσότερα από 15 χρόνια σε Advertising agencies με διεθνείς πελάτες όπως οι Toyota, Dell, Visa, Ford και Land Rover. Με τη Saatchi & Saatchi δημιούργησαν το SEA HERO QUEST, το πρώτο mobile game όπου κάθε χρήστης μπορεί να βοηθήσει τους επιστήμονες στην έρευνα για την καταπολέμηση της άνοιας. Νικητής 9 βραβείων Cannes Lions 2016.


https://mfiulifk.blogspot.com/2019/02/blog-post_8.html

τζενη χειλουδακη καρλα μπρουνι

Tomasz Czudowski, Head of YouTube Marketing in CEE & Emerging Markets, Google. Επιχειρηματίας, ιδιοκτήτης εστιατορίου και κυρίως YouTube evangelist. Θυμάται το telex, είχε στην κατοχή του έναν ZX Spectrum και βίωσε τη φούσκα του dotcom από πρώτο χέρι. Ξεκίνησε την περιπέτειά του στο web πουλώντας search πριν καν το εφεύρει η Google. Πριν πάει στη Google, ήταν CMO στη μεγαλύτερη Πολωνική τράπεζα.


Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE, Facebook.
Μετά από πολυετή εμπειρία σε διαφημιστικές εταιρίες (Starcom και MediaCom), ο Rustam μεταπήδησε στο Facebook ως Agency Partner για τις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Από τη θέση του βοηθάει agencies και εξυπηρετεί άμεσα μεγάλους πελάτες (Telco, CPG, Financial verticals) να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες του Facebook και του Instagram.


Στο συνέδριο επίσης θα πραγματοποιηθούν ομιλίες από σημαντικά στελέχη από το χώρο της διαφήμισης και του marketing, συζητήσεις με τους content creators Άκη Πετρετζίκη, Σπύρο Σούλη, Δημήτρη Πεφάνη, Τζένυ Μπαλατσινού και Βασίλη Σαμπράκο και μία παράσταση από τον stand-up comedian Γιώργο Χατζηπαύλου. Μετά τις ομιλίες θα ακολουθήσει Live Music Party από το Spotify.


No comments:

Post a Comment